Veelgestelde vragen

Wat is het minimale bestelbedrag?

Om een bestelling te kunnen plaatsen is een minimum bestelbedrag benodigd van 10 euro per bestelling.

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Wij bezorgen in een groot deel van Nederland. Uitgesloten van bezorging zijn de Waddeneilanden.

Geldt het standaard herroepingsrecht op deze website?

Ja en nee. Omdat Ilias Delicatessen versproducten aanbiedt, moeten we in sommige gevallen afwijken van het herroepingsrecht.

De stelregel is: herroepingsrecht is van toepassing voor alle producten die langer dan veertien dagen houdbaar zijn.

Kan ik mijn producten ook ophalen op de markt?

Onze webshop en onze marktlocaties zijn twee gescheiden onderdelen. Vandaar dat je de producten die je wilt bestellen via de webshop niet af kunt halen op de marktlocaties waar wij te vinden zijn.

Het bestellen lukt niet!

Dat is bijzonder vervelend. Om ervoor te zorgen dat we een oplossing aan kunnen bieden, hebben we meer informatie nodig. Wil je ons ervan op de hoogte stellen via informatie@iliasdeli.nl?

Ik kan geen brood bestellen

Dat klopt. Via onze website bieden we geen brood aan.

De reden waarom we geen brood aanbieden via de website heeft ermee te maken dat deze producten mogelijk hinder ondervinden van de manier waarop de bestellingen vervoerd worden.

We hebben uitvoerig getest met onze andere producten. Vandaar dat je verder op onze website geen producten zal terugvinden die vervoerd moeten worden in of met vloeistoffen. Denk dan aan kappertjes of fetakaas.

Ik bestel liever via het contactformulier

Helaas, bestellingen die binnenkomen via ons contactformulier kunnen we niet in behandeling nemen. Wil je liever op rekening kopen, dan zijn er twee oplossingen:

Deze oplossingen zijn alleen van toepassing voor zakelijke klanten. We kunnen deze opties helaas niet aanbieden voor andere klanten. Wij vragen altijd bewijs van het bestaan van het bedrijf, de organisatie of de instelling. Dit doen we door te vragen om een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel.

  1. Je plaatst de bestelling via onze website en rekent af met een creditcard of bankpas van jouw eigen bank.
  2. Daarna dien je een declaratie in bij de juiste afdeling binnen het bedrijf.

Een andere oplossing is om ons op de hoogte te stellen van de zakelijke bestelling via informatie@iliasdeli.nl. De hoogte van het bedrag dat je voor de bestelling bereken je gemakkelijk door de producten alvast toe te voegen aan jouw winkelmand. Dit bedrag geeft je vervolgens aan ons door. Hierna ontvang je verdere instructies van ons.

Wij hanteren het volgende principe: het bedrag moet eerst ontvangen zijn, alvorens de bestelling in orde gemaakt wordt als er sprake is van een eerste bestelling. Voor herhaalde bestellingen geldt een standaard betalingstermijn van veertien werkdagen. Hiervan kan niet worden afgeweken. 

Ik wil op rekening bestellen

Zie hiervoor Ik bestel liever via het contactformulier.

Zijn mijn gegevens veilig?

We doen er alles aan om gegevens zorgvuldig te beschermen. Dit doen we door jouw account te beveiligen. Alleen de sterkste beveiliging heb je zelf in handen. Kies daarom nooit voor een standaard wachtwoord. Controleer of er netjes een slotje voor de website vermeld staat en naar welke pagina je toe wordt geleid wanneer je gaat betalen.

Dit zijn zaken die je voor iedere online aankoop kunt toepassen, ongeacht het bedrijf of instelling waar je wilt gaan shoppen…

Welke producten zijn veganistisch / vegetarisch?

Voor alle producten die vegetarisch of veganistisch zijn hebben we dit netjes vermeld onder het kopje Ingrediënten en allergenen.

Meer hierover lees je via deze pagina.

Mijn vraag staat er niet bij!

We updaten deze pagina regelmatig. Nieuwe vragen worden dan toegevoegd. Natuurlijk samen met de bijbehorende antwoorden.

Staat jouw vraag er niet bij, stuur ons dan een e-mail!

Naar boven
0