Verse producten, dat is waar het om gaat! We zorgen ervoor dat je alleen verse producten ontvangt. Op deze pagina lees je hoe we dit doen.

Gekoeld transport

Het begint allemaal met de manier waarop we jouw bestelling verwerken. We zorgen ervoor dat de bestelling voortdurend gekoeld blijft. Nadat we de bestelling in orde gemaakt hebben, zorgen we ervoor dat deze tot aan het moment van afleveren gekoeld bewaard wordt.

Dit doen we via speciale koelboxen. De boxen bevatten niet alleen elementen voor de producten die gekoeld bewaard moeten worden. Ze kunnen ook een deel bevatten dat juist niet gekoeld is.

Voorafgaand aan het transport door PostNL Food worden de boxen in een speciale koeling bewaard.

Houdbaarheidsdatum

De producten die je thuis of op kantoor van ons ontvangt en die besteld zijn via onze webshop bevatten netjes een datumsticker. Deze datumsticker geeft aan tot wanneer wij kunnen garanderen dat de producten vers genoeg zijn. In sommige gevallen kan het product langer houdbaar zijn. Dit is het geval bij producten die niet in de koeling bewaard hoeven te worden. Denk dan aan toast of aan noten en pinda’s.

Retour sturen

Omdat we jou verse producten aanbieden, is het retour sturen van producten niet altijd mogelijk.

Voor producten met een houdbaarheid van korter dan veertien dagen geldt dat je deze niet retour kunt sturen. Producten met een houdbaarheid langer dan veertien dagen vallen onder het herroepingsrecht.

Je leest hierover meer in onze algemene voorwaarden. 

Heb je vragen over de manier waarop je onze producten kunt bewaren? Stel ze gerust!

Naar boven
0