Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een aantal vragen die ons regelmatig gesteld worden, inclusief de antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op (het contactformulier is te vinden onderaan de pagina).

Markt vragen;

Op welke markten zijn jullie te vinden?

We hebben op deze pagina een overzicht beschikbaar van alle gemeenten waar wij te vinden zijn.

Hoe betaal ik aan de kraam?

Dat is afhankelijk van de kraam die je bezoekt. We hebben zogeheten pin only marktkramen. Daar beschikken we alleen over een digitale kassa. De locaties waar wij geen contant geld aannemen staan vermeld in ons overzicht met locaties.

Klik hier voor een overzicht van onze locaties.

Kan ik mijn online bestelling ook afhalen aan een van de marktkramen?

Nee dit kan niet. We hebben te maken met twee verschillende bedrijfsonderdelen.
Dit zorgt ervoor dat de bestellingen die je plaats alleen afgeleverd worden via een apart logistiek proces, waarbij we gebruik maken van PostNL als vervoerder.

Alle producten die op de website staan hebben we ook altijd op de markt.
We scheppen daarom uw bestelling met alle liefde op de markt.

Ik heb een klacht over de markt!

Ons motto is om er altijd samen uit te komen. Bespreek uw klacht met de werknemer in de kraam.
Mocht u er samen niet uitkomen of geen gepaste oplossing worden geboden?

Neem dan contact op via deze pagina.

Wat zijn de voorwaarden voor win-acties op de markt?

De voorwaarden voor de win acties via social media zoals Facebook of Instagram worden altijd meegedeeld in het bericht.

Webshop vragen;

Wat als de bestelling bij u thuis aangeboden wordt en u bent niet thuis?

Omdat we werken met gekoelde en beperkt houdbare producten geven we u veel mogelijkheden voor bezorging. We vragen u hier ook rekening mee te houden.

Wat als de bestelling bij u thuis aangeboden wordt en u bent niet thuis?

De eerste keer: Dit kan een keer gebeuren, u krijgt het volledige bedrag weer terug.
De tweede keer: We houden de verzending en retour kosten in op de teruggave. Onze kosten hiervoor zijn €12,10,-
De derde keer: U krijgt geen kosten retour, daarnaast worden uw gegevens op een zwarte lijst gezet. Het is voor u niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen.

We zijn ons bewust van de strenge maatregelen. Door dat alle producten weg gegooid moeten worden na een retour is dit voor ons een grote kostenpost. 
Om onze producten voor een eerlijke prijs te blijven verkopen moeten we deze ingrijpende maatregelen nemen.

Bent u niet thuis door omstandigheden? laat ons dit dan tijdig weten via de contactpagina

Krijg ik een track and trace code?

De avond voor je bezorgdatum bieden wij je pakket aan bij post NL. Vanaf dat moment je pakket de eerste keer gescand wordt ontvang je een email met daarin de track and trace code.
Voor je verzending krijg je vanuit ons 2 e-mails met daarin een bevestiging van je bestelling en bevestiging van verzending.

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling via de webshop?

Betalen via de webshop is mogelijk via:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Achteraf betalen

Waarom moet ik € 2,- betalen wanneer ik kies voor achteraf betalen?

De kosten voor het achteraf betalen bedragen inderdaad € 2,- Met de introductie van PSD2 zijn de transactiekosten voor iDeal en creditcard vervallen. Om ervoor te zorgen dat de administratieve handelingen voor het handmatig overboeken gedekt zijn, mogen wij hiervoor transactiekosten vragen. Deze kosten zorgen ervoor dat wij alles administratief op een goede manier af kunnen handelen.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen voor standaard verzending € 3,95 of gekoelde verzending€ 5,95 Tenzij je ervoor kiest om meer dan € 35,- te bestellen.

Kan ik mijn producten retour sturen wanneer deze toch niet bevallen?

Natuurlijk kan dat! Omdat je te maken hebt met verse producten is dat alleen mogelijk voor producten met een houdbaarheid van langer dan veertien dagen. We kunnen niet van je verlangen dat de verpakking onbeschadigd is, maar wel dat de verpakking niet is aangebroken.
Meer over ons retourbeleid lees je via deze pagina.

Ik wil mijn producten graag overdag ontvangen. Is dat mogelijk?

Ja dit is mogelijk.

Tijdens het afrekenen kies je een dag, locatie en moment die jouw het beste uitkomt.
Zo krijgen we alle verse producten zo snel mogelijk bij jou thuis.

Ik wil mijn producten niet alleen op een zelfgekozen dag ontvangen, maar ook op een zelfgekozen tijdstip.

Wij zijn afhankelijk van de planning van PostNL.
Dit zorgt ervoor dat wij wel invloed hebben op de dag van het bezorgen, maar niet op het exacte tijdstip.
Je kan wel tijdens het afrekenen kiezen voor een dagdeel wanneer je geleverd wilt hebben.

Tijdens het selecteren van de datum voor bezorging deed ik niets. Nu is de verkeerde datum geselecteerd!

Standaard wordt de eerstvolgende dag gekozen waarop bezorging mogelijk is. Wil je dit aangepast hebben, dan doe je dit tijdens het afrekenen. Vergeet je dit te doen, dan kun je ons tot een uur na het plaatsen van jouw bestelling doorgeven welke datum de juiste zou moeten zijn. Je bent er dan zeker van dat de bestelling nog niet is doorgevoerd in het systeem van PostNL.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Dit geef je zo snel mogelijk aan ons door. Wij bekijken dan wat de mogelijkheden zijn. Je moet er rekening mee houden dat het voor kan komen dat wij de bestelling niet meer kunnen annuleren.

Ik wil bij mijn online bestelling graag brood bestellen. Kan dat?

Wij bezorgen geen brood- of deegwaren bij bestellingen die geplaatst zijn via de webshop.

Brood- en deegwaren vormen een ander onderdeel binnen onze voorraadketen. We kunnen niet garanderen of de brood- of deegwaren op tijd toegevoegd kunnen worden aan de bestellingen. Daarbij geldt ook nog eens dat het in veel gevallen gaat om producten die onderhevig zijn aan de omstandigheden waaronder ze bewaard worden.

Mijn bestelling geef ik liever door via het contactformulier, mag dat?

We verzoeken je vriendelijk om gebruik te maken van de opties die de website biedt voor het bestellen van producten. Het contactformulier is hiervoor niet bestemd.

Ik wil graag betalen nadat ik de producten in huis heb, is dat mogelijk?

Zeker! We bieden je de mogelijkheid tot achteraf betalen. Je moet er rekening mee houden dat je dan € 2,- aan kosten moet voldoen. Je krijgt na de ontvangst van jouw bestelling dan vijf werkdagen om te betalen.

Ik woon in het buitenland. Hoe zit het dan met de bezorging?

Wij bezorgen door heel Nederland. Woon je dus net over de grens in Duitsland of België, dan kunnen wij helaas de bestelling niet versturen.
We werken er aan om dit gebied te vergroten.

Ik wil een deel van de producten terugsturen. Hoe doe ik dat?

Je hebt na ontvangst van de producten veertien dagen de tijd om producten met een houdbaarheidsdatum van langer dan veertien dagen terug te sturen.
Aan beperkt houdbare producten zitten andere voorwaarden voor retouren.

Klik hier voor meer informatie.

Ik heb een klacht!

Laten we vooraf duidelijk maken dat we iedere vorm van feedback serieus nemen. Ons motto is om er altijd samen uit te komen.
Neem daarom contact op via deze pagina.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op!

Naar boven
0