Klachten

Natuurlijk is het vervelend wanneer jouw shopervaring via onze webshop niet zo was als wat je er van te voren over in gedachten had. Wij willen graag verder helpen en zo een gewenste oplossing aan te bieden.

Eventuele klachten kunnen gemaild worden naar:

informatie@iliasdeli.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten gaan deze klacht nader bekijken en proberen om tot ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na de ontvangst van jouw klacht ontvang je een bevestiging. Dan hebben wij veertien dagen de tijd om deze klacht te beantwoorden. Mochten wij langer dan veertien dagen tijd nodig hebben om deze klacht verder te behandelen, dan ontvang je hierover een bericht.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Naar boven
0